Fractal

✩ “Όταν μεγαλώσω θα γίνω Νανά Μούσχουρη” τού Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον θαυμάσιο καλλιτέχνη Μάνο Καρατζογιάννη στο “Θέατρο Σταθμός”.

Γράφει ο Κωνσταντίνος Μπούρας //

 

 

“Όταν μεγαλώσω θα γίνω Νανά Μούσχουρη” τού Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον θαυμάσιο καλλιτέχνη Μάνο Καρατζογιάννη στο “Θέατρο Σταθμός”.

 

Συνήθως δεν βλέπω (λόγω φόρτου εργασίας) την ίδια παραγωγή δεύτερη φορά. Όμως το να σταθεί ένας δύσκολος μονόλογος στα σκληρά φώτα τής σκηνής και στις απαιτήσεις τού θεατρόφιλου κοινού για πάνω από μερικούς μήνες δείχνει:

1. Εξελιξιμότητα

2. Διάδραση (άμεση ή έμμεση)

3. Ανατροφοδότηση

4. Ευπλαστότητα

5. Πολιτιστική διπλωματία

6. Κοινωνικότητα

7. Ορθό management (διαχείριση ανθρωπίνων και υλικών πόρων)…

 

 

 

Ο Μάνος Καρατζογιάννης έχει τη στόφα των μεγάλων επιχειρηματιών στον χώρο τού θεάματος. Είναι γεννημένος γι’ αυτή τη δουλειά και το καλλιεργεί το έμφυτο ταλέντο του παντοιοτρόπως.

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, καλλιτεχνικός διευθυντής στο ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΑΘΜΟΣ, φιλόξενος, ανοιχτομάτης, ταπεινός, σεμνός… Τι άλλο να ζητήσει κανείς από έναν αισθαντικό καλλιτέχνη;

Είδα αυτή την επιτυχημένη παράσταση για δεύτερη φορά προκειμένου:

1. Να ξεκαθαρίσω ορισμένες πτυχές τού εξόχου δραματικού κειμένου

2. Να παρατηρήσω με προσοχή την σκηνοθεσία

3. Να εξακριβώσω πώς εξελίσσεται ο μοναδικός (αλλά όχι και μόνος) πρωταγωνιστής από ερμηνευτικής πλευράς και τι σημαίνει έμπρακτη υποκριτική τέχνη σε «δύσκολους» ρόλους (όλοι οι ρόλοι είναι δύσκολοι).

Τελικά, το συμπέρασμα είναι ένα κι ηθοπλαστικό: ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΣΤΕ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ, ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΖΩΗ, ΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΡΩΓΜΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΩΜΕΝΟΥ «ΚΑΝΟΝΑ», ΥΠΕΡΒΕΙΤΕ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΑΣ ΌΡΙΑ (εάν θέλετε να αφήσετε ανεξίτηλο το όποιο στίγμα σας στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα – ακόμα κι ένας θεατής να μεταμορφωθεί μετά από την παράστασή σας ανεκτίμητο, ανυπολόγιστο το κέρδος).

ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΑΣΕΤΕ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΤΕ. Ο καλός performer υπερβαίνει και το ίδιο το κείμενο…

Αξιοθαύμαστος σκηνικός στοχασμός, δίκην διαλογισμού…

 

 

info:

https://tickets.public.gr/theater/otan-megaloso-tha-gino-nana-mousxouri/

 

Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!

27 Δεκεμβρίου Θέατρο Σταθμός

 

  • Συγγραφέας: Νταβίντ Λελαί-Ελό
  • Μετάφραση: Αγγελική Βουλουμάνου
  • Ερμηνεία: Μάνος Καρατζογιάννης
  • Σκηνοθεσία – Δραματουργική επεξεργασία: Ελισσαίος Βλάχος
  • Σκηνικά – κοστούμια: Σεμίραμις Μοσχοβάκη
  • Μουσική σύνθεση & επιμέλεια: Νίκος Κολλάρος
  • Κινησιολογία – χορογραφία: Ματίνα Κωστιάνη
  • Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
  • Φωτογραφίες: Αθηνά Λιάσκου
  • Γραφιστική επιμέλεια: Κωνσταντίνος Γεωργαντάς
  • Βοηθός σκηνογράφου: Λίνα Δαμιανίδου
  • Οργάνωση παραγωγής – Βοηθός σκηνοθέτη: Αγγελική Βουλουμάνου
  • Παραγωγή: «Ξανθίας» ΑΜΚΕ
  • Προβολή και επικοινωνία: Βάσω Σωτηρίου-We Will
  • Social Media: Ορσαλία Πιπίδη

 

Ο Μιλού, ένας Γάλλος που μεγαλώνει σε μια επαρχιακή πόλη τη δεκαετία του ’80, ανέκαθεν διέφερε από τους συνομηλίκους του. Στα οκτώ του τρελαινόταν να μεταμφιέζεται σε πριγκίπισσα και να παριστάνει τη βασίλισσα της Αιγύπτου, ενώ απεχθανόταν τα παιχνίδια με τη μπάλα και καθετί αγορίστικο. Στα δεκατέσσερα, ακούγοντας στην τηλεόραση της φωνή της Νάνας Μούσχουρη αποφασίζει: «Θα γίνω Νάνα Μούσχουρη!».

Η διάσημη τραγουδίστρια, που μεσουρανεί στη Γαλλία εκείνη την εποχή, γίνεται το ίνδαλμά του σε σημείο να ονειρεύεται να της μοιάσει απόλυτα. Ο δρόμος του, βέβαια είναι γεμάτος εμπόδια: δεν είναι Έλληνας, ούτε μιλάει ελληνικά, δεν φοράει γυαλιά και τουαλέτες με στρας και παγιέτες, ούτε ξέρει να τραγουδά. Και το χειρότερο: είναι αγόρι…

Τίποτα παρόλα αυτά δεν είναι ικανό να τον σταματήσει. Από τα δεκατέσσερά του, ο θαυμασμός και η ταύτισή του στο πρόσωπο της Ελληνίδας σταρ του δίνουν κουράγιο, τον οδηγούν να ξεπεράσει οποιεσδήποτε δυσκολίες και να βρει τελικά αυτό που πραγματικά ο ίδιος είναι.

 

Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου

Η αληθινή ιστορία του συγγραφέα Νταβίντ Λελαί-Ελό, ειπωμένη με ειλικρίνεια, χιούμορ και ανθρώπινη ζεστασιά, ξεδιπλώνεται σ’ έναν γοητευτικό μονόλογο, ενώ μέσα από το έργο ανασυντίθεται η εικόνα της Ελληνίδας καλλιτέχνιδας με τη διεθνή ακτινοβολία, της οποίας η μουσική διαδρομή, εκτός από αξιοθαύμαστο καλλιτεχνικό επίτευγμα, έχει αποτελέσει όχημα προβολής της ελληνικότητας σε όλο τον κόσμο.

Ο Μάνος Καρατζογιάννης υποδύεται τον Μιλού υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Ελισσαίου Βλάχου, ενσαρκώνοντας ένα ρόλο απαιτητικό, ενός ανθρώπου που διεκδικεί να γίνει αποδεκτός και να αγαπηθεί.

Η Νάνα Μούσχουρη, φίλη και συνεργάτης πλέον του συγγραφέα, σημειώνει για το έργο:

«Ο Μιλού, το μικρό αγόρι που ζει το όνειρό του, συνεχίζει να βαδίζει στο δρόμο του με ενθουσιασμό και σεβασμό για να καταφέρει να υπάρξει, μέχρι τα όρια της ζωής του. Γιατί το όνειρό του είναι η ελπίδα για το μέλλον του. Είμαι ευτυχής που μοιράζομαι ένα μέρος της διαδρομής του, συγκινημένη που του απλώνω το χέρι και του δανείζω τη φωνή μου. Και νιώθω ότι μου δίνει και αυτός το χέρι του και μοιραζόμαστε μυστικά τη μεγάλη ευθύνη να βρούμε την Αλήθεια μας.»

 

Όπως τα έγραψαν οι κριτικοί:

 

«Την παράσταση που ξεκίνησε με διακρίσεις τη διαδρομή της το περασμένο καλοκαίρι, σκηνοθετεί ο Ελισσαίος Βλαχος, ενώ ο Μάνος Καρατζογιάννης ερμηνεύει τον απαιτητικό ρόλο του Μιλού, ζωντανεύοντας με ειλικρίνεια, χιούμορ και ζεστασιά τη διαδρομή της ζωής του και τη διεκδίκησή του να γίνει αποδεκτός και να αγαπηθεί.» ATHINORAMA TEAM

 

“Πρόκειται βέβαια για ένα σπουδαίο σκηνικό ρόλο, για ένα μονόλογο που δεν ξεκινά αλλά καταλήγει στο πρώτο πρόσωπο και την αυτοπρόσωπη αφήγηση. Ο Μάνος Καρατζογιάννης με την καθοδήγηση του σκηνοθέτη Ελισσαίου Βλάχου θα περάσει από τα στάδια της ενηλικίωσης του ήρωα με την παρουσία ενός κόκκινου φορέματος στην μια άκρη της σκηνής (σκηνικά και κοστούμια: Σεμίραμις Μοσχοβάκη), να επιβάλλεται σαν κάποιο τρόπαιο της τελικής του νίκης. Η μεγάλη επιτυχία του ηθοποιού είναι πως καταφέρνει να μεταφέρει τον ενθουσιασμό, την αφέλεια αλλά και το πείσμα ενός παιδιού που έχει καταλάβει από την αρχή τι θέλει στη ζωή του, τόσο απόλυτα μάλιστα ώστε να απορεί με τη δική μας άγνοια. Είναι ένα σοφό παιδί σε πνευματική αποστολή, όπως και ένας αφοπλιστικά ανεπιτήδευτος ενήλικας.” Γρηγόρης Ιωαννίδης,

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

 

«Αυτόν τον τρυφερό, βαθιά ανθρώπινο χαρακτήρα, δε θα μπορούσε να ερμηνεύσει καλύτερα παρά ο Μάνος Καρατζογιάννης. Μας χάρισε έναν υπέροχο μονόλογο, που ζωντάνεψε με την ερμηνευτική του δεινότητα μια ολόκληρη εποχή. Με το πηγαίο ταλέντο του και την άριστη μυστική επικοινωνία που αναπτύσσει κάθε φορά με το κοινό, υπηρέτησε άρτια έναν ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο με πολλές ψυχολογικές και ηλικιακές διακυμάνσεις. Μας ταξίδεψε μαγικά υπό τις καθοριστικές σκηνοθετικές οδηγίες του Ελισσαίου Βλάχου στο μονοπάτι από την εφηβεία στην ενηλικίωση του ήρωα, με μόνες αποσκευές την κίνηση του σώματος και την εκφραστική του δεινότητα. […] Μια παράσταση ύμνος στη Νάνα Μούσχουρη και αποδοχής του διαφορετικού εαυτού μας που δεν πρέπει να χάσετε.» Έλενα Γαζγαλή, all4fun

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης, έξοχος μονολεκτικά στον μοναδικό αλλά πολυδύναμο ρόλο του έφηβου Μιλού, παίζει συγχρόνως όλους τους άδηλους, κρυπτόμενους, αφανείς εν δυνάμει ρόλους του έργου, σύνθετα και απλά μαζί, σε πλήρη υποκριτική ωριμότητα, ξεδιπλώνοντας με τρόπο θαυμαστό όλες τις μεταμορφωτικές ικανότητές του. Χαίρεται κανείς να τον βλέπει.» Λεονάρδος Πολενάκης, ΑΥΓΗ

 

«…η ερμηνεία ξεπερνά κάθε προηγούμενο: σταθερά ανεβαίνοντας την κλίμακα της ωρίμανσης, ο Μάνος Καρατζογιάννης αυτοσαρκάζεται, αυτοαναιρείται, κυριολεκτικά κομματιάζεται επί σκηνής, αγγίζοντας και την παραμικρότερη πτυχή ενός τόσο σύνθετου ψυχισμού.» Νίκος Ξένιος, Bookpress

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης αποδίδει θαυμάσια και με ευαισθησία την εξέλιξη αυτού του ευαίσθητου άντρα με τη βοήθεια και την ευρηματική σκηνοθεσία του Βλάχου.» Χρήστος Παρίδης LIFO

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης δίνει τον καλύτερό του εαυτό στην παράσταση. Ακροβατεί μεταξύ των μύχιων συναισθημάτων του νεαρού Μιλού και του ενήλικα άντρα που αναζητά, διεκδικεί και επιβάλλει τελικά την ταυτότητα του αφού έχει παλέψει για να αγαπηθεί. Μαθαίνει να αγαπά ο ίδιος τον εαυτό του και μετά όλα βρίσκουν τη ρότα τους. Πραγματικά είδα ένα από τους πιο δυνατούς μονολόγους των τελευταίων χρόνων.» Γιάννης Καφάτος, viewtag

 

“Ο Μάνος Καρατζογιάννης αξίζει ειδικό έπαινο γι’ αυτή του την ερμηνεία. Δεν είναι πουθενά ο εαυτός του κι όμως μοιάζει τόσο (σκηνικώς) αληθοφανής…” Κωνσταντίνος Μπούρας, ΠΕΡΙ ΟΥ

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης, ολομόναχος επάνω στη σκηνή, μικρό, αθώο αγόρι, στα δεκατέσσερά του χρόνια, να μεγαλώνει κάθε λεπτό που περνά, να συναντά τις δύο γυναίκες που λάτρεψε, τη Νάνα Μούσχουρη και τη γιαγιούκα του, και να ενηλικιώνεται με φωνή, σώμα και βλέμμα καθώς η εικόνα του κάνει τον κύκλο της για να συναντήσει ως Νταβίντ πια τον Μιλού που (δεν) άφησε πίσω του, απογυμνωμένο από φαντασιώσεις και εμμονές, ήρεμο, κατασταλαγμένο και πλήρη, σε ένα φινάλε που σου σηκώνει την τρίχα.» Μάνος Θηραίος URBAN LIFE

 

«Μία παράσταση που αντανακλά το κοινωνικό γίγνεσθαι και εστιάζει σε σημαντικά ζητήματα δημιουργώντας στο κοινό συγκίνηση αλλά και εύθυμες στιγμές με όμορφα τραγούδια και διαδραστικότητα.» Γιάννης Σεβαστίκογλου, THEATERSTAGE

 

«Ο συναρπαστικός θεατρικός μονόλογος του Νταβίντ Λελαί – Ελό, σε ρέουσα μετάφραση της Αγγελικής Βουλουμάνου, σκηνοθεσία του Ελισσαίου Βλάχου και πρωταγωνιστή το Μάνο Καρατζογιάννη, είναι μια ρεαλιστική θεατρική συνθήκη, πηγαία και συγκροτημένη που αξιώνει την προσοχή μας.» Ζωή Τόλη, ΕΝΕΤPRESS

 

«Ο γλυκύτατος αυτός μονόλογος του Νταβίντ Λελαί Ελό, στην ουσία η προσωπική του ιστορία, η ζωή του, η πραγματική του εμπειρία, είναι ένα ζεστό χέρι πάνω από την καρδιά.» Κώστας Κούλης, KEYSMASH

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης και ο Ελισσαίος Βλάχος έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Πόσο ωραία είναι να βλέπεις το θέατρο γεμάτο, ήδη από τη δεύτερη παράσταση!» Γιώργος Μητρόπουλος, Euronews

 

«Το αυτοβιογραφικό «Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη» του Νταβίντ Λελαί-Ελό είναι η ώθηση προς το όνειρο, γιατί τελικά σημασία έχει το ταξίδι και όχι τόσο ο προορισμός. Ο Μάνος Καρατζογιάννης αποδεικνύει για άλλη μια φορά το πάθος του στους μονολόγους. Είναι ένας υπέροχος Μιλού!» Ντίνα Καρρά, Onlytheater

 

«Μια παράσταση επίκαιρη, συγκινητική, γύρω από την διαφορετικότητα, με την εξαιρετική ερμηνεία του Μάνου Καρατζογιάννη. Ο σκηνοθέτης με υψηλή συναισθηματική ευφυία, έφερε στο ελληνικό κοινό ένα κείμενο γαλλικό, που αξίζει να δείτε!» Δήμητρα Τσιαούση, Piraeus Press

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης ως Μιλού είναι απλά καθηλωτικός. Παίζει διαρκώς με τις κινήσεις του, τις συνεχείς αλλαγές στις εκφράσεις του προσώπου του, που δείχνουν τις αλλεπάλληλες συναισθηματικές αλλαγές του ήρωά μας, καθώς περνάνε τα χρόνια και μεγαλώνει» Γιώργος Λιναρίτης, artmagazinoweb

 

«Μόνο κάποιος με το ταλέντο του Μάνου Καρατζογιάννη θα μπορούσε όχι απλά να περιγράψει αλλά και να μοιραστεί τόσα συναισθήματα» Κατερίνα Σούλη, talkaboutart2020.blogspot

 

«Αξίζει τον κόπο να δείτε αυτήν την παράσταση, πέρα από το άρτιο καλλιτεχνικό της αποτέλεσμα για να νιώσετε πως (πέρα από τα σύμπαντα) ο καθένας μας μπορεί να κάνει πραγματικότητα το όνειρό του, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.» Άννα Παχή, iart.gr

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης, με αυθεντική τέχνη έχει διεισδύσει τον ρόλο, έχει εμβαθύνει σε σημείο ταύτισης.» Αντώνης Χαριστός, tetragwno

 

«Πολλά ερωτήματα μας αναδύονται βγαίνοντας από την παράσταση και σίγουρα είναι μια παράσταση που αφυπνίζει τον θεατή και θα του κεντρίσει το ενδιαφέρον!» thearomusicbooks.blogspot.com

 

«Την παράσταση αξίζει να την δούμε όλοι γιατί θα θαυμάσουμε το ταλέντο και την αισθητική των ανθρώπων που την συνδημιούργησαν, και θα υπενθυμίσουμε στον εαυτό μας την προσωπική μας μεταμόρφωση όταν αποφασίζουμε την μαγική, κινητοποιό πίστη σε ένα όνειρο.» Μιμίκα Ντορλή, Quinta

 

«Ο Μάνος Καρατζογιάννης στο ρόλο του Μιλού αλλάζει την κίνησή του, την έκφρασή του, την ερμηνεία του ανάλογα με την ηλικία του ρόλου. [… ]Παίζει, θλίβεται, ντρέπεται, χαίρεται, πληγώνεται, συνθλίβεται.» Μαρία Μαρή, In2life

 

«Η ερμηνεία του Μάνου Καρατζογιάννη συγκινητική, τρυφερή αλλά και με χιούμορ φέρνει μπροστά μας ολοζώντανο αυτό το μικρό ενθουσιώδες αγόρι με το χαμόγελο και το δάκρυ του, τα αγκάθια αλλά και τα ρόδα της ζωής του, όλα αυτά τα μικρά αγόρια που κάπου στον κόσμο παλεύουν να ανταμώσουν με τον εαυτό τους, να βρουν, ανακαλύψουν, αποδεχτούν και διαφυλάξουν κόντρα στην σκληρότητα, κακία και άγνοια του κόσμου την ταυτότητα τους» Έλλη Διακογιάννη, Θέατρο.gr

 

«Το “Όταν θα μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη” είναι ένα πολυεπίπεδο έργο του οποίου οι ατάκες κόβουν απαλά σαν λεπίδι ήδη από την εναρκτήρια σκηνή.» Μαρίνα Αποστόλου, theatrikesapopseis.blogspot

 

«Ο Ελισσαίος Βλάχος σκηνοθετεί και κάνει την δραματουργική επεξεργασία του μονολόγου, χαρίζοντάς μας μια παράσταση τρυφερή, ευαίσθητη και πολύ αληθινή, μια παράσταση ζωντανή που σου κρατάει το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο λεπτό. Οι σκηνοθετικές του επιλογές είναι ευρηματικές και μετατρέπουν τον μονόλογο σε παράσταση χάδι και ταυτόχρονα γροθιά στο στομάχι.» Βίβιαν Μητσάκου, Theaterproject365

 

«Εχεις διαρκώς την αίσθηση με τον Καρατζογάννη ότι όσες δυσκολίες και δράματα και αν περνάει, στο βάθος της ψυχής του, σαν μια λεπτή σταγόνα δροσιάς, κοιμάται μια ακαθόριστη χαρά μιας απέραντης απελευθέρωσης! Κι αυτό είναι πολύ σπάνιο για έναν τέτοιο μονόλογο που πατάει σε πολλά ναρκοπέδια, καθώς πέραν της ψυχοσύνθεσης του ήρωα και του κιτς που κουβαλάει το ίνδαλμά του, έχει να παλέψει και με τη εικόνα του ελληνικού κοινού για τη Μούσχουρη, καθώς και με την εικόνα της τουριστικής ελληνικότητας που πουλάει πάντα και παντού. Και κυρίως έχει να παλέψει με την διεθνή εικόνα της Μούσχουρη που προτάσσει άλλα πράγματα από την αρχική ερμηνεύτρια της μουσικής του Χατζιδάκη και των στίχων του Γκάτσου, που γοητεύει και αφορά τους Ελληνες.» Αλέξης Κανατάς, on Facebook

 

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

 

Ο Νταβίντ Λελαί-Ελό (David Lelait-Helo) είναι συγγραφέας και δημοσιογράφος, έχει γράψει μυθιστορήματα, φιλοσοφικά διηγήματα και βιογραφίες γυναικών του καλλιτεχνικού στερεώματος (Εβίτα Περόν, Μαρία Κάλλας, Μπαρμπαρά, Δαλιδά, Ρόμυ Σνάιντερ…)

Η βιογραφία της Μαρίας Κάλλας με τίτλο «Μαρία Κάλλας-Έζησα με τέχνη έζησα με έρωτα» κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Πατάκη. Πολλά από τα έργα του έχουν μεταφραστεί σε άλλες χώρες.

Με τη Νάνα Μούσχουρη διατηρούν στενή φιλική σχέση, επικοινωνούν καθημερινά, βλέπονται συχνά στο Παρίσι, στη Γενεύη ή στην Αθήνα, και συνεργάζονται συστηματικά.

 

Από τη Γαλλία στην Ελλάδα

Το «Όταν μεγαλώσω, θα γίνω Νάνα Μούσχουρη» παρουσιάστηκε το 2019 στη Γαλλία, στο Φεστιβάλ της Αβινιόν, με εξαιρετική επιτυχία και φέτος το φθινόπωρο παίχτηκε και στο Παρίσι

 

 

*Δρ Κωνσταντίνος Μπούρας, ποιητής, θεατρολόγος, μεταφρασεολόγος και κριτικός https://konstantinosbouras.gr

 

Ετικέτες: ,
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Back to Top